madeleinebjork

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Madeleine B - 14 september 2013 12:28

Min älskling är bäst ! Har helt tomt i kylskåpet och har inte ens frukost hemma idag (det går åt mer när man går hemma gravid alltså ;) Så han åkte iväg för att handla något smaskigt så att vi kan ha en mysig lördagsfrulle :) Har nämligen sovit sjukt dåligt inatt. Vaknat i princip varannan timme :/
Vet inte riktigt varför heller.. Därav ligger jag fortfarande i sängen. Skämms lite ;)

Ska minsann laga en pangmiddag till honom på måndag bara för det :)

Av Madeleine B - 14 september 2013 00:02

I eftermiddags slutade Patrik kl 13. Hade planerat en liten tripp till Ullared då men han var trött efter jobbet. Vilket jag såklart förstår egentligen, men jag går ju hemma nu och är sjukt rastlös!
Beslöt mig för att åka till Gvd och hälsa på Sandra. Satt och snackade i ett par timmar och hade skittrevligt :)

Åkte sedan hem för att hämta Patrik för att åka och hälsa på svärmor som är hemma på permis. Verkar som att hon sakta men säkert blir bättre iallafall, tack o lov.
Sedan blev det visst mat på Sabinas.
Jag åt och blev proppmätt och fick återigen denna fruktansvärda känslan i huden på magen att "Nu spricker det närsom helst" . Jävligt obehagligt..
Blev bättre när jag kom hem och la mig och smörjde magen med Weleda.
Misstänker även muskelbristning under brösten. Har googlat lite och det kan tydligen kännas brännande och svidande när livmodern växer där uppe, plus att lill*n numera sparkar mest där uppe eftersom h*n har vänt sig. Väldigt oskönt när båda dessa saker håller på samtidigt! Blö.

Barnmorskan ringde idag också. Vill ha ytterligare ett blodprov på mig om 2 veckor. Då måste järnvärdet gått över 100 :/ Vet inte vad de tänker göra med mig annars. Stenhård kost och tablettintag nu framöver!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards