madeleinebjork

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Madeleine B - 5 september 2013 17:13

Har varit och hälsat på syster nu i eftermiddag. Kände bara att jag måste göra nånting idag, så åkte dit efter att jag hade lunchat med killarna på Sabinas steakhouse.
Släppte hundarna lösa och Cesar jagade korna i kohagen såklart. Stackarna ;) Sen konkade vi ner en gammal symaskin från rännet som vi skruvade bort maskinen ifrån och gjorde ett bord av det. Jättefint blev det :) Tog hela eftermiddagen bara, hehe.
Nu går jag i valet och kvalet om jag ska följa med Patrik & Dennis till Gekås.. Vill ju det men risken finns att jag blir helt slutkörd av att gå så mycket :/ På kvällarna är jag sååå trött och benen bär mig knappt.
Så jäkla jobbigt när huvudet vill men inte kroppen! Och jag har 2 freakin' månader kvar , hur ska detta gå..?

Av Madeleine B - 5 september 2013 12:10

Nu ska vi iväg och luncha med pappa ?

Av Madeleine B - 5 september 2013 00:55

Kan tydligen inte komma till ro och somna, förstår inte alls varför heller. Var på Värnamo sjukhus ikväll och hälsade på svärmor då och hon var godissugen då jag, P & Filippa gick ner till Ica för att köpa lite. Upp till hennes rum igen och sedan ner för att åka hem. Det tog knäcken på mig. Helt slut blev jag, och då är det max 500 m ner till Ica :O
Väl hemma så var jag så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna i soffan. Gick väl och la mig runt 22 och nu är kl 1?! Har fortfarande inte somnat.. Stört!
Anyway, svärmor får inte komma hem imorgon heller då infektionen i kroppen fortfarande är hög. De vet väl inte riktigt vad det beror på än och tills dess måste hon stanna. Hoppas innerligt att antibiotikan hjälper till snart så hon får bli frisk :)
Tror att hon uppskattade lite besök idag iallafall :)

Får väl göra ett nytt försök att somna nu då. Godnatt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards