madeleinebjork

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Madeleine B - 7 september 2013 18:44

Glömde helt och hållet av att det var Smålandsstenar Marknad idag. Hade precis kört Patrik & Frasse till Sandvik för att fiska när det slog mig.
Släppte av dom och sen ilfart in till S.S för att kolla om de hade något marknadsgodis kvar! Ett enda stånd var kvar uppe men som de börjat plocka ihop - American Donuts!
Gick fram och frågade om de hade några kvar , och till svar fick jag ;
- "ta allihop, vi vill inte ha dom.
- " va alla?
Ca 50 st låg på plåtar med både choklad, socker, blå/rosa/gröna glasyrer, med nonstop, med nötter osv.
Jag tog 20 stycken, haha. Det var två fulla påsar och jag kände att det mycket väl räckte för att stilla mitt sockerbegär.
Kom hem och åt 2 sen kräktes jag :(
Så mycket socker har jag inte fått i mig på hela graviditeten innan så det blev nog för mycket för både mig och bebis ?

Imorgon ska vi till Ikea och köpa möbler till lill*ns rum, äntligen !!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards