madeleinebjork

Alla inlägg under december 2014

Av Madeleine B - 4 december 2014 23:13

I veckan har det varit full rulle verkligen. I måndags var den enda dagen som vi inte gjorde nånting.
I tisdags fyllde Emelie år, så då var vi och fikade på Elins. Sen hade jag nationellt prov på engelskan på kvällen. I onsdags var det möte med Coop mellan 9-12.30 Vincent var hos Nettan under tiden så jag hämtade honom där och sedan åkte vi till Gnosjö och fikade med Lollo. Idag (torsdag) har vi varit med Emelie i Gislaved hela dagen. Köpt pyjamaser till Vincent, skjorta till Patrik och en golvkandelaber till mig ;) Och tapetlim & borste till tapetseringen här hemma. Sjukt tråkigt att behöva tapetsera om innan flytt men Figaro har ju klöst sönder runt alla dörrar :@ Baaaaaah!!!
Och imorgon fredag så ska jag jobba 14-21.
Lördag är det julgodisbak i Boda Mellangård med alla vänner !
Vincent sover hos mamma & pappa då :)
Och på söndag är det pepparkaksbakning med mamma! Så mysigt !

Nästa vecka börjar vi med tapetseringen. Då har vi slipat och spacklat tills dess!

Godnatt !!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards