madeleinebjork

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Madeleine B - 11 september 2013 18:33

Både bra och dålig dag idag.
Kan börja med besöket hos barnmorskan som gick ganska bra. Järnvärdet är fortfarande alldeles för lågt men hade gått från 91 till 94. Så det är bara att kämpa på med Niferex 2 ggr om dagen..
Jag låg på Sf mått 30 nu i v. 32+3.
Har gått upp totalt 8 kg.
Blodtryck 110/60.
Bebisens hjärtljud 140.
Och sist men inte minst, lill*n har troligtvis fixerat sig. Jag har bara känt de stora sparkarna uppe vid revbenen i 2 veckors tid och idag kunde hon känna att huvudet låg neråt :) Läskigt att lill*n börjat göra sig redo att komma ut!! Jag är inte redo än :p

Sedan var jag hos Z och drack lite kaffe och tjötade :)

Sedan kom vansinnesutbrottet nu ikväll. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vi (mest jag) har kollat runt efter hus i 5 års tid och endast 1 har fallit oss i smaken men det slutade med budgivning. Och såklart NU när vi ska ha barn om 2 månader och jag lever på 80% av lönen kommer 2 hus ut på 2 veckor :(
Det ena var det visning på idag men vi kom fram till förra veckan att vi inte tänker ge oss på det då Dennis är fast besluten om att han ska ha det, och han dessutom har fått lånelöfte. Han tänker vara så envis att han bjuder 1,5 t.om (Vad jag tycker om den saken behöver jag inte nämna här, men jag har inte varit glad alls)
Nåväl, när vi nu beslutat att vänta med husplanerna efter att bebis är ute så händer det... Drömhuset kommer ut!

Jag orkar inte. Vi kommer aldrig bli husägare....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards