madeleinebjork

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Madeleine B - 6 september 2013 17:21

Har varit och fyndat lite på Gro&Fägring i eftermiddag. Dock fick det bli lite provisorisk pimpning på lyktan. Ska höstdekorera i den när jag varit ute och plockat rönnbär :) Likaså dörrkransen :) Allt det fick jag för 450:-. Ganska nöjd tjej!

Av Madeleine B - 6 september 2013 12:06

Tagit en lång sovmorgon idag. Kunde inte sova inatt heller :/ Myror i benen och visste inte hur jag skulle ligga. Och klarvaken på det!
Därav sovmorgonen idag.
Låg och läste andras förlossningsberättelser, både bra och dåliga. Tror att delar av min rädsla beror på okunskap och att jag inte kommer ha kontroll över situationen och min egen kropp. Att helt förlita sig på en barnmorska att ta hand om både mig och mitt barn. That's scary! Och smärtan då såklart. Har aldrig varit vidare bra på att hantera smärta. Ja, det var mycket tankar i huvudet inatt.
Känner mig trött och orkeslös idag också.

Snart kommer min man hem. Härligt med fredag iaf!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards