madeleinebjork

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Madeleine B - 28 november 2014 16:01

Denna fredag började lite si sådär. Vincent tyckte att vi skulle gå upp 06.20 idag. Det är ju inte ens ljust då! Jag som annars är bortskämd med att få sova till 8-9 :p
Och han var arg också ! Fattade ingenting, han bara skrek och inget var bra. Jag tror att det är förkylningen. Han är riktigt tjock i näsan nu. Stackaren.
Men sen somnade både han och jag om vid 10-11 ;) Efter det var han på ett strålande humör! Thank God! Nu är han sig lik igen :)

Sedan satt jag och beställde lite kläder från Nelly. Passade på när det var Black Friday rea ;D 2 tröjor och ett par byxor för 630:-. Perfekt för en mammaledig!

Sen har jag packat inför helgen. Vi åker till Göteborg imorgon och sover på Hotel :) Mamma, pappa, Ingvar, Pia & Marcus är redan där. Så vi kommer med tåget upp imorgon. Så Nice! Vi ska fira mamma & pappas silverbröllopsdag <3

Får nog fortsätta packa nu. Det är verkligen hur mycket grejer som helst som ska med när man har småbarn. Vagn, blöjor, kläder , mat, nappflaska, vinterkläder m.m m.m

Trevlig helg !!!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards