madeleinebjork

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Madeleine B - 2 november 2014 23:14

Imorgon är det måndag igen och vi är upptagna i vanlig ordning, jag och Vincent ;)
Imorgon ska jag till Nettan fortast möjligast på förmiddagen och hämta min eng.bok, sen handla på vägen hem, sen kommer Emelie vid 14 och fikar. Har lovat att baka äppelpaj :)
Sen på kvällen måste jag plugga engelska. Nettan har lånat den för att kopiera lite sidor och jag har helt och hållet glömt att plugga glosor :|
Så har jag typ 80 sidor kvar i boken också att läsa ut till tisdag.
Nämnde jag att jag har en snart 1 åring under hela denna fullspäckade dagen?? :p

På tisdag blir det bara plugg innan lektionen börjar kl 17.

Onsdag är nog grön.

Torsdag ska vi ha playdate med Ida och Vidar (våra grannar om 4 månader) och Emelie.
Och så har jag och Patrik 10ÅRIG FÖRLOVNINGSDAG! Han har tom tagit pappadag på fredag så att vi riktigt kan fira och mysa på torsdagkväll :)

Fredag ska vi kanske hitta på något mys alla 3.
Det var den veckan det.

Livet som mammaledig. Ständigt på vift :p

Bäst att sova nu. Tänkte gå upp innan lilleman vaknar imorgon. pust!

Godnatt!!!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards