madeleinebjork

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Madeleine B - 8 november 2014 00:13

... Eller natt är det väl egentligen.
Har varit på tupperwareparty hos Emelie ikväll. Hade inte tänkt köpa något men det blev ändå en ostkupa. Ser så illa ut att ha osten i en plastpåse jämt.
Sen är det ju trevligt att träffa tjejerna lite med.

Idag tog vi ett stort beslut att vi kommer omplacera Charlie . Det är fruktansvärt jobbigt men det är för hans skull. Han gillar verkligen inte barn och sedan Vincent kom så har han börjat protestera med att kissa inne, vilket han inte gjort under sina 5 år innan.. Vi kan ha ett hem på g men jag vill prata med dem först. Jag vill veta vart han hamnar och att han inte hamnar i denna situationen igen att dom väljer att skaffa barn. Detta är ju charlies största problem och han behöver komma till någon där det är lugn och ro.
Det gör såklart ont i både hjärta och själ men jag får inte vara egoistisk nu. Så vi får se om dom är lämpliga eller ej..
Först och främst ska han få en lejonklippning och sedan ska vi till veterinären på hälsokoll.
Sjukt jobbigt att skriva om detta tom :(

Jag måste sova på saken...

Godnatt

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards