madeleinebjork

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Madeleine B - 22 februari 2015 19:44

Jag har så mycket i skallen just nu att jag inte minns vad jag heter snart ^^

Det är så himla mycket bu innan flytten. Både som ska inhandlas och göras. Och som grädde på moset är det massa att tänka på inför dagisstarten den 3e också! Sen är det mycket på jobbet. Personalmöten, börja jobba tidigare än planerat osv..

vilken jäköa tur ändå att jag är mammaledig fortfarande när vi håller på nu. Vet inte hur jag hunnit med annars. 


Det är ändå inte så mycket kvar i lägenheten för vi har kört lådor och annat 2 helger i rad. Så i princip så är det bara kläder, köksgrejer och de stora möblerna kvar! Känns skönt. Även garaget är tömt. 

Imorgon kommer Ove och tapetserar i hallen också. 

Alltså det är så nära nu :D


Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards