madeleinebjork

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Madeleine B - 5 februari 2015 21:58

Vi trillade dit! Mina pojkar och jag. Patrik insjuknade i torsdags förra veckan , och jag i söndags. Vincent är svårt att säga men han hade toppen igår. Min annars så överaktiva pojke låg i soffan HELA dagen :( Hjärtat blödde att se honom så. Tack i lov var han mycket piggare idag. Som att vända på en 5:a :)


detta ledde ju till att jag fick sjukskriva mig. Så typiskt. Vi hade planerat in att jag skulle jobba sön, mån, tis och fre så skulle Patrik vara pappaledig och jobba ons och tors bara. Men han fick istället vabba. 

Men imorgon är det dags att gå till jobbet igen! Till Coop, som jag numera jobbar på ju :)

sedan jobbar jag helgen också. 


22 dagar kvar till flytten idag! 

Stressigt, nervöst men otroligt kul :D



GodnatT! Min klocka ringer 06.45 imorgon!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards