madeleinebjork

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Madeleine B - 18 februari 2015 18:09

Alltså det går riktigt fort nu. Om 9 dagar är vi husägare :D 

Jag har fått en jäkla massa gjort men det är fortfarande mycket kvar. I söndags började vi flytta 24 lådor in i vårt blivande garage! Så himla snällt. Det gick knappt att röra sig i lägenhete en stund där. Och igår och idag har jag packat 5 lådor till. Och då har jag inte gett mig på klädgarderoberna än :/ Och smutstvätten! UFF! 

Fattaar inte hur mycket man hinner samla på sig 7 år i en lägenhet! 


Jag & Vincent sitter och tittar på Pingu och äter fruktsallad :) eller ja, han kollar på Pingu ;)

Emelie har varit här och ätit middag idag. Hjälpt mig att röja i byrån i hallen. Imorgon tror jag att jag ska åka till någon second hand och kolla efter vitrinskåp. 

om jag orkar. Blir så himla trött utav tabletterna jag fick för polypen. Inte hjälper dom heller  :/



Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards