madeleinebjork

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Madeleine B - 16 april 2014 23:04

Hej och hå , vad mycket vi har denna veckan. I måndags var vi och firade mamma som fyllde år, igår var det föräldrarträff+bvc+vaccination och idag har prällen varit här och pratat om det kommande dopet.
Det var drygt. Satt och diskuterade psalmer och förlåtelse i 2 h. Kände att jag hade lite annat att göra. Men både Vincent och Melvin satt tysta och snälla :)
Och innan idag åkte jag och Z en snabbis till Gislaved för att köpa sittdyna till vincents matstol. Köpte också 2 pyjamaser på Lindex som han kan ha i sommar men korta ärmar och ben.
Sen åkte vi och hälsade på Zandras kompis ute på landet. Drack kaffe, tittade på hönor och lamm :)
Väl hemma sen så hade Gislavedshus rensat ogräs på uteplatsen som jag hoppade på dom om! Såg att de imorse höll på borta vid garaget men dom tar bara gången, aldrig på uteplatsen. Så när jag kom hem så hade dom fixat det ;)
Dock så ser landen fortfarande för jävliga ut men jag får väl spruta på RoundUp eller något. Tänker inte lägga ner mer energi på en hyresrätt när vi ändå letar hus.
Jaja, imorgon ska vi till den andra Sandran och äta frukost :) Så himla snällt och trevligt. Så då får vi nog se till att inte ligga och sova ända till 9 :p
Riktig liten sömntuta till bebis har jag :)

Godnatt !!!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards