madeleinebjork

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Madeleine B - 3 april 2014 22:52

Jag har varit frisk hela dagen idag. Körde lite i magen idag på morgonen men det blev inte mer. Pjuh!
Vi har iallafall anmält det till kommunen nu och hon tyckte att det var jättebra att vi ringde. De skulle åka och göra oanmält stickprov idag och sedan höra av sig om provsvaren. Men hon tyckte att det lät som ett solklart fall av matförgiftning !
Bluäääk!!

Men vi åkte iallafall och hälsade på denice idag. Jag Vincent och Zandra. Sedan åkte vi snabbt hem när Patrik slutat jobba, gjorde oss iordning och åkte och firade pappas födelsedag :) Jag fick alkohol :p Rosevin och cider. Märks att man inte druckit på över ett år ;)

Imorgon är det fredag! Jag är sugen på sällskapsspel :)

I love you so much it hurts <3

Av Madeleine B - 3 april 2014 07:59

För första gången i mitt liv (vad jag vet) så har jag blivit matförgiftad. Så jävla äckligt att bara tanken gör att jag mår ännu mer illa.
Jag fick världens tarmvred igår ca 20 minuter efter att vi ätit. Mer detaljer spar jag på! Denice är hemma från jobbet idag tom.
Blir att ringa och anmäla idag.
Misstänker kycklingen...
Jävla tur att jag inte ammar längre.

Så det blir lite ändrade planer idag!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards