madeleinebjork

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Madeleine B - 24 mars 2014 14:30

Oj idag är vi verkligen sega. Vincent har sovit ovanligt mycket och jag har legat och kollat på gamla Beverly hills avsnitt :p Får verkligen ingenting gjort och jag skulle behöva göra så mycket idag!
Den lilla rackarungen reser sig från halvsitt/ligg upp i vanlig sittande eller hur man nu ska förklara. Han gillar verkligen inte att ligga ner :p Ska bara upp och stå. Märks även att han börjar bli trött på gungan snabbare. Det är väl nu det börjar känns det som ;) han är minsann ingen liten spädis längre.

Blev positivt överraskad när jag öppnade mailen idag och min annons på Tradera var avslutad. Lade ut ett par polarn o pyret jeans där som jag köpte för 12 spänn till Vincent. Men han har aldrig använt dom då det har varit för stora i midjan men för korta i benen. Så slutade budgivningen på 51 kr :p Man kanske ska lägga ut mer för små kläder?
Fast tänk om man får fler pojkar ;) hehe.

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards