madeleinebjork

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Madeleine B - 21 mars 2014 21:42

Sitter och kikar på nya Wallander. Sjukt sötsugen. Men jag ska icke!
Snacka om att sötsuget har kommit ifatt x10 efter graviditeten :/
Då var jag ständigt sugen på frukt och grönsaker och IS!! Lite juice med..
Aldrig aldrig sötsaker.
Men som sagt, det har kommit ifatt nu. Typiskt :(
Vincent har somnat och Patrik ska strax gå bort till frasse och spela cod.
Ska vara lite fyllechaffis inatt så jag får se till att hålla mig vaken och hälla i mig kaffe ;)
Imorgon blir det en heldag i anderstorp :)

Nya dopdatumet blir 27/4 kl 10. Inbjudningskorten är beställda och lokalen bokad !

Av Madeleine B - 21 mars 2014 10:47

Fredag.. Patrik kommer snart hem och jag är sugen på att hitta på något i det fina vädret :)
Nu är dopdatumet äntligen satt. Pratade med prästen för en stund sedan. Får hoppas att så många som möjligt kan komma av de bjudna. Men mamma skulle försöka ta ledigt eller byta och likaså Marie.
Församlingshemmet fick vi också låna efteråt så det känns bra att slippa leta lokal. Det hade vi fått göra om vi valt söndagen den 13e.

Vincent ligger i sitt babygym och är helt tokig. Han har kommit på att om han ligger och sparkar på ställningen (som är i stoppat tyg) så gungar grejerna över. Hehe. Kul att han äntligen tycker om att ligga i mosters present !
Med all den aktiviteten är det nog snart dags för en förmiddagslur. Brukar ske nu runt 11 :)

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards