madeleinebjork

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Madeleine B - 9 mars 2014 22:18

Idag har jag varit på Aloe Veraparty hos Emelie. Det var jätteintressant och egentligen lyckades dom sälja det till mig men jag bromsade mig själv lite då jag känner att jag inte har råd just nu. Annars vore Forever Aloe Vera dryck något jag verkligen kan tänka mig att prova. Dels för att rena tarmarna och dels för att få fin hy :) men skulle jag ångra mig så går det väl att beställa nånstans.

Igår pajade vår Micro och ikväll vår kaffebryggare. Kul. Jag tror att vi får dra ner till Netonnet imorgon och köpa nytt. Kaffebryggaren är ju ändå 7 år och micron vet jag inte ens.. Så det är väl dags med nytt.

Imorgon ska vi ge Vincent morotspure för första gången. Ska vänta tills Patrik kommer hem så att vi kan filma, hihi :)
Tänk att lilla hjärtat redan är 4 månader på onsdag. Herregutt!
Denna veckan måste jag ta tag i dopplanerna också. Innan han blir alldeles för stor :)

Nu ska jag försöka natta lilleman. Han verkar inte lika intresserad av det men det skiter jag i :p

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards