madeleinebjork

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Madeleine B - 12 juni 2014 22:48

Idag tog kusin Isabella studenten. Patrik jobbade över, men jag och Vincent åkte dit till festen hemma kl 15. Av oss fick hon 4 st Carolina Gynning vinglas och ett armband från Snö of Sweden. Hon verkade gilla det!
Vincent höll full låda och skrattade hela tiden trots endast en halvtimmes eftermiddagslur. Somnade lite i bilen på vägen hem men sen var han klarvaken och ville inte alls sova! Jäkla unge, men nu har han äntligen somnat- 22.30 Jaja, verkar bli sovmorgon imorgon med andra ord ;)

Jag och Patrik har precis suttit och lagt in dubbeldagar på föräldrarledigheten. Vi la in 2 veckor innan hans riktiga semester så vi får totalt 6 veckor ihop i år :)
Tänkte länge att jag skulle jobba lite i sommar men det känner jag inte för ärligt talat :)
Tänkte jobba 1 helg i månaden i höst istället. Dryga ut föräldrarledigheten lite ;)

Imorgon är det fredag och det är första dagen denna veckan som vi inte haft något inplanerat. Får se vad vi hittar på :)


7 månader på gammelmorfars 84årsdag idag <3

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards