madeleinebjork

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Madeleine B - 9 juni 2014 23:03

Nu är sommaren verkligen här. Så himla härligt med värme och sol! Idag har vi suttit ute en stund, lagat barnmatspuréer och gått en liten runda. Sedan var det dags för tupperwareparty hos Nathali 18.30
Finns ju verkligen hur mycket som helst som man skulle behöva men jag fick hejda mig. Det är ju skapligt dyrt och jag prioriterar inte riktigt sånt just nu ;)
Men trevligt var det och hon hade gjort så gott fika!
Resten av veckan är återigen fullspäckad. Imorgon är det möte kl 10, onsdag ska jag hjälpa mormor att plantera blommor, torsdag är det Isabellas student , fredag är lugn än så länge och lördag blir det anderstorp för Patrik ska spels airsoft. På kvällen fick visst vi fruntimmer vars med också?!

Orange is the new black säsong 2 är nu fördigtittad också! Hatar att det är så få avsnitt. När kommer säsong 3??
Ska det dröja ett helt år mellan gångerna nu också?!
I-landsproblem... ;)

Ang mötet så uppdaterar jag om det imorgon eventuellt..

Godnattis!!

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards