madeleinebjork

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Madeleine B - 10 augusti 2014 22:02

Idag har vi varit aktiva här hemma. Något vi skulle tagit tag i på semestern men blev aldrig av, nämligen rensa våra äckliga rabatt! Gislavedshus gör ju tydligen inte sånt konstigt nog. Varför sätter man ens dit land till markplanslägenheter då?!
Anyway, allt rök! Verkligen allt! Det var 3 rosenbuskar i men jag orkar inte hålla på så dom försvann också!
Dock inte rötterna då kanske kommer upp till nästa år. Men bara kanske...
Gick lös med RoundUp :p kan hända att de dog men det skiter jag i! Ska ändå inte bo kvar här för länge till, hoppas jag!

Imorgon ska jag upp jättetidigt! Ska vara hos tandläkaren i anderstorp kl 8 :/ huga! så jag ska lämna Vincent hos mamma innan dess.
Så jag borde egentligen gå och lägga mig nu!

Ska köpa krysantemum imorgon och plantera i utekrukorna :)

Såhär blev det. Inte världens finaste rabatt men iaf bättre än innan :)

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards