madeleinebjork

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Händer mycket..

Av Madeleine B - 25 februari 2014 07:51

Det var ett tag sedan jag bloggade och det händer så mycket när man har en liten bebis. Förra måndagen vände han sig från mage till rygg!!! 2 ggr tillochmed. Men tyvärr har det bara hänt de gångerna så pappa har minsann inte fått se ;)
Några härliga gapskratt kommer emellanåt, hur mysigt som helst!
Och till sist, och kanske det största. Vi är troligtvis på gång att sluta amma. Jag vill egentligen inte men han har fått ersättning som lite komplement då han inte gått upp så mycket i vikt som man brukar i den åldern. Vilket nj har lett till att han ratar bröstet ibland och skriker efter flaskan :/
Så för att vara helt förberedd så måste numera flaska och ersättning alltid vara med i skötväskan.
Det är då man kommer på hur jäkla smidigt det är att amma alltså. Alltid färdigt, lagom temp osv.. Men vafan ska man göra när ungen inte vill. Bara att gilla läget. Om 2 veckor är det ju även dags för smakisar :) ska bli otroligt roligt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine B - 7 mars 2015 21:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9422066574"

Av Madeleine B - 7 mars 2015 21:00

    denna lördagen började med att vi satt och åt frukost när Anders & Denice kom på en liten husesyn. Drack lite kaffe och tjötade en stund.  Sedan begav vi oss mot Anderstorp. Släppte av Patrik hos Sandström då dom skulle meka lite. Vincent h...

Av Madeleine B - 6 mars 2015 23:36

Idag var det vincents första dag på förskolan !!! Och som jag innerst inne trodde så ÄLSKADE han det :')  Första 10 minuterna satt han i mitt knä och bara studerade allt. Sedan vågade han sig ner på golvet och innan jag visste ordet av så sprang ...

Av Madeleine B - 5 mars 2015 22:19

      Nu var har vi hunnit flytta och komma någorlunda i ordning. Det är verkligen mycket slit att flytta alltså. Tänk bara om man ska tömma ett helt hus någon gång. Vi tömde ju vara en 3a :p Efter att vi nu har "bott" in oss lite så har vi ko...

Av Madeleine B - 25 februari 2015 00:22

    VÄRLDENS STÖRSTA MORMORGRIS !     Denna tisdagen började med att vi tog lite sovmorgon. Lilleman vaknade kl 9. Vi åt frukost, lekte och gjorde oss iordning och åkte till Anderstorp vid lunch. Sedan hade jag personalmöte mellan 13-16 på ...

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards