madeleinebjork

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Manual?

Av Madeleine B - 11 december 2013 03:57

Tänk om bebisar kunde komma med manual? Vincent är 4 veckor idag och vissa gånger kan jag inte för mitt liv förstå varför han skriker. Som ikväll t.ex
Han har nästan alltid gallskrikit på kvällarna mellan ca 21-02. Har alltid trott att han är hungrig och inte får tillräckligt från mig. Vilket visade sig vara fel och rätt. Han är en tvättäkta "snuttunge". Jag sitter numera med honom vid bröstet hela kvällarna och då är ungen nöjd. Tog tid att fatta att han bara ville snutta. Ikväll fick vi smaka på ett nytt problem.
Han hade då som sagt legat vid bröstet hela kvällen men sen började han skrika och ville plötsligt inte alls ha det mer. Wtf liksom??
Jag tog nästan för givet att han fått ont i magen. Gjorde ALLT för att få fram en rap men han bara skrek.
Tills min något smartare (men ack så trötta) sambo kom in med en arg blick och gav han ersättning. Small till så var allt uppätit. Han var hungrig stackarn och jag hade gått och dunkat honom i ryggen istället.
Då känner man sig smått värdelös som inte fattar när mjölken sinat. Den har gjort det några gånger innan sent på kvällarna :/
03.54 sitter jag här med en hickande och klarvaken unge som vägrar somna.
Åh, vad gör jag för fel?? :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine B - 7 mars 2015 21:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9422066574"

Av Madeleine B - 7 mars 2015 21:00

    denna lördagen började med att vi satt och åt frukost när Anders & Denice kom på en liten husesyn. Drack lite kaffe och tjötade en stund.  Sedan begav vi oss mot Anderstorp. Släppte av Patrik hos Sandström då dom skulle meka lite. Vincent h...

Av Madeleine B - 6 mars 2015 23:36

Idag var det vincents första dag på förskolan !!! Och som jag innerst inne trodde så ÄLSKADE han det :')  Första 10 minuterna satt han i mitt knä och bara studerade allt. Sedan vågade han sig ner på golvet och innan jag visste ordet av så sprang ...

Av Madeleine B - 5 mars 2015 22:19

      Nu var har vi hunnit flytta och komma någorlunda i ordning. Det är verkligen mycket slit att flytta alltså. Tänk bara om man ska tömma ett helt hus någon gång. Vi tömde ju vara en 3a :p Efter att vi nu har "bott" in oss lite så har vi ko...

Av Madeleine B - 25 februari 2015 00:22

    VÄRLDENS STÖRSTA MORMORGRIS !     Denna tisdagen började med att vi tog lite sovmorgon. Lilleman vaknade kl 9. Vi åt frukost, lekte och gjorde oss iordning och åkte till Anderstorp vid lunch. Sedan hade jag personalmöte mellan 13-16 på ...

Presentation


Madeleine . 28 år . Mamma till Vincent född november 2O13 . Gillar inredning och skönhet . Förlovad med Patrik . 2 katter . Nybliven husägare . Jobbar i butik . Älskar att resa . Enjoy !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards